Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Ászf

Ászf

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a tasak-webaruhaz.hu, webáruházat üzemeltető Loós Csomagolástechnikai Kft (székhelye: Loós Kft, 4002 Debrecen Kismacs tanya 10 címen.; cégjegyzékszáma: 09-09-018899 adószáma: 22655244-2-09 ; e-mail elérhetőség: loos@t-online.hu, info@looskft.hu telefonszám: +36-30-984-9919, továbbiakban: Szolgáltató) és a Loós Kft. által a tasak-webaruhaz.hu webáruházban (továbbiakban webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a tasak-webaruhaz.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.

1.2. A tasak-webaruhaz.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A tasak-webaruhaz.hu webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon a valós adatait megadva sikeres és érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre levélben, telefonon, és elektronikus levélben (e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása, az áru ellenértékének kifizetése során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig megőrzi.

1.5 A tasa-kwebaruhaz.hu webáruház üzemeltetését, a kiskereskedelmi tevékenységet a Loós Kft. végzi.

Az üzemeltető elérhetőségei:
Székhely: 4002 Debrecen Kismacs tanya 10

Telephely: 4225 Debrecen-Józsa, Vállalkozói telephelyek
Levelezési- és termék visszaküldési cím: 4225 Debrecen-Józsa, Vállalkozói telephelyek címen.
Telefonszám: +36-30/984-9919
E-mail: loos@t-online.hu, info@looskft.hu

1.6 A tasak-webaruhaz.hu webáruház ügyfélszolgálata elérhetőségei az alábbiak:

Telephelyi iroda nyitva tartása: H-P, 8 – 15.30 óra.
Levelezési- és termék visszaküldési cím: 4225 Debrecen-Józsa, Vállalkozói Telephelyek. címen.
Telefonszám: +36-20/386-1750
E-mail: loos@t-online.hu, info@looskft.hu

1.7. A tasak-webaruhaz.hu webáruházban feltüntetett árak forintban értendőek, és tartalmazzák az áfát.

2. Regisztráció, megrendelés

2.1 A tasak-webaruhaz.hu webshopban a vásárláshoz minden esetben érvényes regisztráció szükséges, de a vásárlás folyamata regisztráció nélkül is elkezdhető. Minden látogatónak, felhasználónak lehetősége van előzetesen regisztrálni és saját profil létrehozásával megkönnyíteni a vásárlási folyamatot. A regisztrációt követően a vásárlói profil lehetőséget ad a webáruház egyéb kényelmi funkcióinak az elérésére és igénybevételére is, többek között a későbbi vásárlásoknál nem kell újfent a különböző szükséges adatokat újra begépelni.

2.2 A látogatóknak, vásárlóknak a jobb felső sarokban található "Belépés" linkre kattintva van lehetősége regisztrálni, ahol a következő adatok megadására van kötelezően szükség: név, e-mail cím, jelszó, illetve ugyanitt kerülhet sor a kötelezően elfogadandó Általános Felhasználói Feltételek és az Adatvédelmi Elvek elfogadására. A regisztráció elküldése után a rendszer a megadott email címre egy megerősítő emailt fog küldeni, és az ott található linkre kattintva lehet a felhasználói fiókot, a regisztrációt aktiválni.

2.3 A felhasználó az oldalba való belépés után a jobb felső sarokban található "Fiókom" menüpontra kattintva éri el felhasználói fiókját, amelyben aztán tetszőlegesen szerkeszthetővé válnak a regisztrációkor megadott regisztrációs adatok, illetve ugyanitt van lehetőség az adatok módosítására, újabb adatok felvételére, a vásárlást és a kiszállítást megkönnyítő adatok felvitelére.
A profiladatok módosítása után a rendszer a megadott e-mail címre egy értesítő emailt fog küldeni a változtatásokkal.
Elfelejtett jelszó esetén a "Bejelentkezés" menüpontban az elfelejtett jelszó szakaszban lehet az ott található linkre kattintva új jelszót igényelni. Itt meg kell adni a regisztrációkor használt e-mail címet, amit követően a rendszer haladéktalanul megküldi az új jelszót a megadott e-mail címre, amivel azután már be lehet jelentkezni a webáruházba.

2.4 A felhasználó fiókját és adatait a "Fiókom" menüpontban a "Személyes adatok törlése" gombra kattintva lehet kezdeményezni. Ebben az esetben a rendszer adminisztrátorai a törlésre vonatkozó igény beérkezését követően haladéktalanul a felhasználóhoz kapcsolódó adatokat, a felhasználó profiljában található személyes és egyéb adatokat, az esetlegesen felhalmozott hűségpontokat véglegesen és visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből.

A webshop vásárlóinak, a konkrét vásárlásoknak az adatait a Számviteli törvény és Adatvédelmi elveink szerint a törvényben meghatározott ideig őrizzük meg.

A felhasználói adatok törlésével párhuzamosan a rendszer a felhasználó megadott e-mail címére az adatok és a fiók törléséről egy értesítést küld a felhasználónak.

2.5 A webshopban az egyes termék(ek) mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk, a termék ára, a műszaki paraméterek és a termékek fotója is. A kiválasztott termékek mellett található “Kosárba” gombra kattintva a kiválasztott terméket a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges számú termék helyezhető el.

2.6 A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban található kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.

2.7 A kosár termékeinek megrendeléséhez az „Tovább a pénztárba” gombot megnyomva juthatunk el, ahol a megrendelő adatait lehet megadni. „Tovább a szállítási módokhoz”, a szállítás mikéntjét lehet megadni. A”Tovább a fizetési módokhoz” fizetés módját (utánvét/előre utalás/bankkártya) és a számlázási adatokat lehet megadni. A fizetési mód megadása után „ Összegzés” gombot megnyomva jutunk el a rendelés összegzéséhez(megrendelő neve, címe, fizetési, szállítási mód, termékek).

Itt van lehetőség a megjegyzés ablakban további információkat, kiegészítéseket, kéréseket (pl. kit milyen telefonszámon hívjon a futár, mikor tudja a vevő átvenni a terméket, stb.) mellékelni a megrendeléshez. Az adatok természetesen módosíthatóak, az esetleges gépelési hibák a megfelelő mezőre kattintással javíthatóak.

Ha mindent rendben találunk, a megrendelés jóváhagyásához a „ A „ Megrendelem” gomb megnyomása után a termékeket megrendelte.

2.8 A megrendelés megtörténtét követően a webáruház a vevő e-mail címére egy elektronikus visszaigazolást küld a megrendelés részletes adataival.

2.9 A vásárlás, a szerződéskötés a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát banki átutaláskor, bankkártyás fizetéskor a pénzösszeg a webáruház bankszámlájára való érkezésekor, illetve utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak.

2.10 Ügyfélszolgálatunk Munkatársai az loos@t-online.hu és info@looskft e-mail címen, illetve munkaidőben/8-15.30h/ a +36-30/984-9919 telefonszámon készséggel állnak vásárlóink segítségére a megrendelések részleteivel kapcsolatban.

3. Fizetési módok és fizetési feltételek

3.1 A megrendelt termék(ek) ellenértékének kiegyenlítésére több lehetőség is kínálkozik a webáruházban:

  • előreutalás banki átutalással

  • előre fizetés bankkártyával

  • kiszállítás esetén utánvéttel történő fizetés

  • személyes átvétel esetén készpénzzel és bankkártyával

Előreutalás banki átutalással
Vevőink a megrendelt termékek árát és a szállítás esetleges költségét banki átutalással, előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: BUDAPEST BANK Zrt. 10103434-48567600-01004009 átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek. Személyes átvétel esetén a tasak-webaruhaz.hu üzemeltetői címén:4002 Debrecen Kismacs tanya 10.
Az átutaláshoz szükséges adatokat (megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.

Bankkártyás fizetés Pay-pal segítségével
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A PayPal egy elektronikus fizetési mód, amelynek fiókjai úgy működnek, mint a normál bankszámlák. A tranzakciók azonnal létrejönnek.


Utánvét
Utánvéttel történő fizetés esetén megrendelést követően a házhozszállításkor a helyszínen a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát, és ha az utánvét választottak akkor ennek a  költségét is.

3.2 A megrendelt termék(ek) átvételére házhoz szállítás esetén a futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség.

3.3. A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a Tasak-webaruhaz.hu webáruház üzemeltetője a Loós Kft. megbízásából a GLS futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen minimum két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

3.4 Csomagátváteli lehetőségek:

A. Házhoz szállítás
Magyarország területén termékeinket bruttó 20.000 Ft felett díjmentesen szállítjuk ki.

C. Helyszíni átvétel
Személyes átvétel esetén a rendelés összeállítása után értesítést küldünk a megrendelőnek. Az összekészített csomag a teljes nyitva tartási időben átvehető.

tasak-webaruhaz.hu, 4225 Debrecen-Józsa Vállalkozói Telephelyek

hétfő-péntek 8.00-15.30


3.5 Szállítási Határidő:
A megrendelt termékek kiszállítását a munkanapokon (hétfő – péntek) 15 óráig leadott megrendelések esetében 2 napos határidővel vállaljuk munkanapokon. Az ezután beérkező rendelések szállítási határideje 3-4 munkanap. Átutalással történő fizetés esetén akkor indítjuk a kiszállítást, amikor a megrendelt áru ellenértéke megérkezik a számlánkra. Ha valamelyik termék nincs raktárunkon, e-mail útján értesítést küldünk a megrendelőnek és tájékoztatjuk a várható kézbesítés időpontjáról. Megrendeléseket a nap 24 órájában fogadunk.

3.6 A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban szállítjuk megrendelőinknek, költségmentesen szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre. Az utánvét díját a termék árak nem tartalmazzák, ha megrendeléskor ezt választják automatikusan számlázásra kerül az 508 Ft.

3.7 A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg a megadott szállítási címen.

Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt ,illetve a csomagponton szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

3.8 A szállítást végző futárcég honlapja: www.csomag.hu www.gls-group.eu www.glsconnect.hu. A futárcég központi telefonszáma, kapcsolati űrlapja a fenti honlap “ügyfélszolgálat” menüpontja alatt érhető el.

3.9 Szállítással kapcsolatos kérdések esetén a loos@t-online.hu, info@looskft.hu email címen vagy a +36-20/386-1750 telefonszámon a webáruház üzemeltetőjének kollégájához lehet fordulni munkaidőben.
Külföldre történő szállítási igény esetén kérjük, e-mailben, vagy telefonon vegye fel a kapcsolatot velünk.

4. Az elállás joga, az elállás részletei

4.1 Amennyiben az Ügyfél a termék házhoz szállítása, illetve átvétele után el kíván a vásárlástól állni, azt az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a "A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet" rendelkezik.

4.2 Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt árut átvette.
Több termék adásvétele esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja az ügyfél az elállás jogát.

Természetesen az ügyfél a termék megvásárlásától a termék átvétele, kiszállítása előtt is bármikor elállhat, ez irányú szándékát telefonon, e-mailben és írásban jelezheti a szolgáltató, az üzemeltető felé.

4.3 Amennyiben az Ügyfél a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot elegendő a termék átvételét követő 14 naptári napon belül postán, vagy elektronikus levél formájában megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket is a webáruház számára.

4.4 Az Ügyfél az elállás jogát egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja:

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: Loós Kft., 4002 Debrecen Kismacs tanya 10., Email: loos@t-online.hu, info@looskft
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
[ Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése ]
Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja: [ a megfelelő adat megadandó ]
A fogyasztó neve: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó címe: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó aláírása: [ kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén aláírandó ]
Kelt: [ értelemszerűen kitöltendő ]

4.5 Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 33 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

Ha az ügyfél, a fogyasztó a jelen fejezetben leírtaknak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.

A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A visszatérítés során a szolgáltató, a webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja. A visszatérítés mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semminemű többletköltség nem terheli.

4.6 Elállás esetén a Fogyasztót, az Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésének a közvetlen költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

4.7 A visszaküldött termékeket kérjük telephelyünkre visszajuttatni (4225 Debrecen-Józsa Vállalkozói telephelyek 10.), ellenkező esetben a termékek árának visszatérítése kitolódik addig, míg erre a címre visszaérkezik a csomag.

5. Hibás teljesítés

5.1 Amennyiben a vevő nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy bizonyítottan hibás a termék, úgy kérjük, ezt telefonon vagy e-mailben haladéktalanul, de legkésőbb 3 munkanapon belül jelezze ügyfélszolgálatunk számára. Amennyiben ez megtörténik, a hibás árut minden esetben díjmentesen kicseréljük.

Hibás teljesítés esetén a vevő kérheti:
1. a vételtől való elállást,
2. a termék cseréjét,
3. illetve a termék értékegyeztetéssel történő cseréjét.

5.2 Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását - a vevővel való egyeztetés után - a tasak-webaruhaz.hu webáruház szervezi, illetve ő állja az azzal kapcsolatos minden díjköltséget.

5.3 Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy a vevő határozhat arról, hogy fenntartja-e a megrendelését. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utó rendelhetőek, nem pótolhatóak.

5.4 Hibás termék esetében a megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak.

6. Jótállás, szavatosság

6.1 Kínálataink között kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy a vevő valamilyen okból elégedetlen a termékkel. A tasak-webaruhaz.hu mindent megtesz azért, hogy a vásárlói kifogást a vonatkozó jogszabályokkal összhangban a lehető legrugalmasabb módon kezelje.

6.2 A termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot. A nem tartós fogyasztási cikkek szavatossága fél év. A vevő köteles az átvett terméket a lehető leghamarabb megvizsgálni és a felmerülő hiányt, hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül a tasak-webaruhaz.hu webáruháznak bejelenteni.

Egy termék akkor minősül hibásnak,

  • ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak,

  • ha nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minőséggel,

  • ha alkalmatlan ugyanazokra a célokra, melyre azonos fajtájú terméket rendszerint használnak,

  • ha nem rendelkezik a termék leírásában, illetve mintában szereplő tulajdonságokkal,

  • ha nem lehet arra a célra használni, amit a vevő elképzelt, és amivel a forgalmazó is egyetértett.

6.3 Felelősségünk megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata (pl. túlterhelés, hanyag tárolás), átalakítása, erőszakos nyitása, gondatlan kezelése esetén. Nem garanciális meghibásodásnak minősül továbbá, ha a terméket külső hő-, vegyi , vagy túlzott fizikai hatás érte. A szavatosság nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a vásárlás után keletkezett sérülésekre (töréskár pl. utazás során repülőn, buszon stb.). Ilyen esetekben javasoljuk, hogy kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet az illetékes társaságnál. Továbbá az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

7. Pénz visszafizetési garancia

Amennyiben termékünk valamilyen oknál fogva nem nyerte el tetszését, webáruházunk vállalja a termék vételárának visszafizetését a csomag átvételét követő 15 napon belül.

7.1 Amennyiben tehát 15 napon belül a vevő jelzi számunkra, hogy nem kívánja megtartani a terméket és él a pénz visszafizetési garanciával, a termék levelezési címünkre való visszaérkezése után módunkban áll visszautalni a visszaküldött termék/termékek vételárát.

7.2 A vételár visszatérítésére kizárólag utalás formájában van lehetőségünk és a tudomásvételtől számított 15 napon belül tudjuk vállalni a visszautalást.

7.3 A Pénz visszafizetési garancia érvényesítése esetén a bármilyen nemű szállítási költséget minden esetben az Ügyfél köteles fizetni.

8. Egyebek

8.1 A tasak-webaruhaz.hu webáruházában való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

8.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a tasak-webaruhaz.hu webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős a tasak-webaruhaz.hu webáruházához való kapcsolódásáért és a tasak-webaruhaz.hu áruház weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a tasak-webaruhaz.hu webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

8.3 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti profilját és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

8.4 A tasak-webaruhaz.hu webáruház ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél a tasak-webaruhaz.hu webáruház alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

    1. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Soproni Járási Bíróság joghatóságát kötik ki.

    2. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A weboldalon feltüntetett árak a bruttó árak, amelyek az ÁFA-t igen, a szállítási költségeket azonban nem tartalmazzák.

  1. Debrecen-Józsa 2020.április 28.

 

Keresés